۳

بچه ها متن هرکدوم از شعرای زیرو میخواین بیان تو نظرات بنویسید من درج میکنم!  

آره 

بهار نزدیکه 

ساعت ۹ 

خوشبختی(تیتراژ اول ساختمان پزشکان)  

من عاشقت شدم(تیتراژ دوم ساختمان پزشکان) 

بارون 

تو خیال کردی بری 

آیینه  

لحظه های بی تو بودن 

تو مریضی 

حرف آخر 

منو نگاه کن 

تکرار 

اون روزا 

امروز میخوام بهت بگم 

تک درخت تنها 

چه حالی داره 

زندگی همین امروزه  

دلم گرفته 

بارون پاییزی 

نه نرو 

بهار من 

خداحافظی 

عاشقتم 

رسم دنیا

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

می شه لطفا تیتراژ دوم ساختمان پزشکان رو بذاری!

باشه...

رضا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

ادم اوغش میگیره سیروانو میبینه.حالا کی هست که تواومدی براش وبلاگم درست کردی!
خاک تو سرت با این سلیقت.من از این سیروانه بهترم.
میخوای شمارم هم بهت میدم عزیزم.

دیگه دیگه سلیقه است دیگه
بعدم شما لطف داری لازم نیست.

نفس شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ

اووووو سیروان!
من داداششو بیشتر تر تر دوس دارم حالا همون که خودت گفتی سلیقس دیگه.خوشبختیش قشنگه

آره خواهر جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد